Sunday, January 16, 2011

Majlis Pelantikan Pengawas dan Pengawas PSS Tahun 2011

16 Januari (Ahad) - Majlis Pelantikan dan penyerahan watikah kepada Pengawas dan Pengawas Pusat Sumber Sekolah oleh Yang Berusaha Puan Hajjah Normah binti Daud, Guru Besar SK Beladau Kolam. Majlis ini telah disaksikan oleh guru-guru dan murid-murid sekolah ini.

Dalam majlis tersebut, Guru Besar telah menyampaikan ucapan dan memberi amanat kepada pengawas  dan pengawas PSS yang baru dilantik ini agar sentiasa memegang amanah dan tanggungjawab yang telah diberikan oleh guru dan pihak sekolah kepada mereka.





1 comment:

  1. bagitau izuddin...jd Kp orhh betul2 laa...jgn main2n belajar sunguh2,nnti lau ley 5A mai laahh sdar ea...Sekolah Dato 'Abdul Razak (SDAR) adalah sekolah berasrama penuh di Malaysia. Sejak 2008, sekolah ini telah menjadi Sekolah Cluster.Kemudian,SDAR dinobatkan sebagai salah satu Sekolah Prestasi Tinggi(SBT) sejak tahun 2010.SDAR adalah salah satu sekolah berasrama penuh di mana pelajar di sekolah itu semuanya laki-laki dan tertua di Malaysia dan juga sebagai salah satu sekolah tertua di Negeri Sembilan. Ini juga merupakan Smart School.Pada awal tahun 2010, SDAR telah dilantik sebagai salah satu daripada 20 Sekolah Berprestasi Tinggi di Malaysia.Sekolah ini mempunyai seorang pengetua cemerlang iaitu Tn Haji Zakaria Bin M.Zain.Sekolah ini juga mempunyai 18-19 buah sukan antaranya rugbi,bola keranjang,memanah,hoki,cricket,bola sepak,badminton dan sebagainya(mengikut ranking pencapaian).Pasukan rugbi sekolah ini pernah mengalahkan pasukan dari thailand .Ianya berlansung di Bangkok.Sekolah ini telah banyak melahirkan pemimpin ,salah seorang daripadanya ialah Datuk Ahmad Shaberry Chik(ntah tol ke x ejaanya).Sekolah ini juga telah banyak menghantar pelajar ke luar negara.Akhir Sekali,cogankata/slogan sekolah ini ialah Terbilang Tradisi Kami.Assalamualaikum

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...